tiistai 9. heinäkuuta 2013

you make me laugh every day ~


Jotkut toivoo rikkauksii, hirveesti rahaa,
Jotkut koko sydämestään, toiselle pahaa,
Jotkut tahtoo vangin lailla kauas karata,
Jotkut tahtoo ikuisuuden,
Mulle riittää hetki kanssasiJotkut huutaa epätoivoo, hirveesti sattuu
Jotkut kuinka paljon tuskaa sydämeen mahtuu,
Jotkut kuinka paljon pahaa täällä tapahtuu,
Jotkut tahtoo kuninkuutta,
Mulle riittää hetki kanssasi

oot mulle hirmusen tärkee, enkä vois koskaan luopuu susta vaikka riitoja tuleekin. ja jos sä koskaan jätät mut yksin niin lupaan et nirhaan sut, okei? c: no ei. siitä asti ku me tutustuttiin mun elämä on ollu jotenkin pirteempää ja hauskempaa, ja oon saanu vihdoin sellasen ihmisen johon voin luottaa ja jolle voin puhuu oikeestaan kaikesta. ja sun näkeminen piristää aina mun päivää ^^
lupaathan mulle ettet koskaan lähe mun viereltä? 


En haluis olla susta yhtäkä hetkee erossa/
Sun ansiosta tunnen olevani taas elossa/

Jos nyt oves taakse astuisin niin avaisitko/
Jos soittaisin sulle niin vastaisitko/
Jos kaikesta pyytäsin anteeks niin antaisitko/
Jos antaisin sulle kaiken niin ottaisitko/
Jos oisin surullinen niin huomaisitko/
Ja jos huomaisit niin lohduttaisitko/
Jos nyt takaisin tulisin niin halaisitko/
Jos kokonaan pois lähtisin niin unohtaisitko/



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti