keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

HUONEPOSTAUS + 10 tärkeintä tavaraa huonessani.

ihan näin ensimmäiseksi, olkaa valmiita kohtaamaan maailman sekaisin huone. oikeesti. mä siivoon kyl ton aina välillä mut siin menee vaan pari tuntia niin se on taas ihan hurrikaanin jäljiltä. no mut, mun huone on samanlainen kun minä - sekasin. :--) tosiaan, samalla laitan kymmenen kuvaa tärkeimmistä tavaroista mitä mun huoneessa on. eli, alotetaan kuvilla!





mun ikkunalauta. rakastuin tohon lippuun heti kun näin sen, joten sain sen mun huoneeseen - ensin aattelin et laittaisin sen seinälle mut tohonhan se päätyikin lopulta. c:

mun sängyn yläpuolella oleva seinä. julisteiden alla on vaikka mitä kirjotuksia ja piirrustuksia, ja noi oon vaan tyrkännyt siihen c: 

jee, mun jääkaappi ja jotain randomia kamaa. sit toi ihana kaljapeili! :--D corona. ja random uimalasit jotka ei ees oo mun? wtf. ;_; 

mun ovi. yhteiskuvia ihmisten kans, jotka on mulle tosi tärkeitä c: mm. kaisa, salla, sami, allu, perhe, rosa, carmela, nipsu, janina, meri ja eeva c: ja viimesenä hamsterini Biscuit. 

mun 'ihanan' siisti tietokonepöytä ja tietokone. okei, tossa on niin paljon kamaa että ei olis ihme jos toi hylly romahtais kohta alas. ja tottakai mun pikkutelkkarikin on mahtunut mukaan, he.

jee, julisteseinä! älkää välittäkö noista harryn kuvista, en oo jaksanu riipii pois niitä ;__; mut kaikkee muuta kivaa löytyy, hehe. paras on toi Julien-Kn nimmaroitu iso juliste ;__; <3

mun kirjahylly joka on täynnä aku ankkoja. lol. :D ja tottakai seinässä lukee "BE YOURSELF, YOU ARE BEAUTIFUL" aika kliseistä.

KYMMENEN TÄRKEINTÄ TAVARAA •

1 – tottakai mun rakas koneeni, joka on siis MacBook. mun veljen vanha, hehe. tolla on tosi hyvä kirjottaa jota teenkin useimmiten mun koneella eniten, ja oon kiitollinen mun veljelle siitä et sain sen käyttööni.

2 – lävistyskamat, eli siis pihti ja desinfiointiaine. neulat mulla oli jossain piilossa enkä jaksanu niitä ruveta kaivaan, sori. :D

3 – unisieppari, koska nään tosi useesti painajaisia. siitä asti ku oon hankkinu ton, jotenki se on oikeesti auttanut.

4 –  valokuvat mun kavereiden kanssa. no pitäiskö mun nyt oikeesti selittää miksi? koska ystävät.

5 – valokuva nipsun kanssa, koska se on mulle kun isosisko ja mun ihanin ja luotettavin ystävä. toisessa kuvassa oon minä ja Eli, eli Julien-Kn rumpali. ihanin ihminen kans ikinä! 

6 – kuva meidän entisestä mökin kissasta. ihanin ja sympaattisin kissa ikinä, harmi vaan kun se lopulta sekos ja jouduttiin lopettamaan. :c rest in peace piki!

7 – FREE HUGS-kyltti. rakastan piristää ihmisten päivää sillä et oon kadulla ton kyltin kanssa, ja ihanaa katsoo kun ne kävelee ohi ja halaa ja lähtee hymyillen pois. oon käyttänyt tota varmaanki tuhat kertaa. :D

8 – mun idoleiden kuvat. Marilyn ja Audrey. pitääkö enempää kertoa? ne oli niin kauniita naisia. ja ne on aina mun tyynyn alla kun nukun. lol, paljastuksia. ;_; 

9 – mun ihana, iso peili jossa lukee "Bitch Alert" sopii muhun mahtavasti. pystyn aina kattoon siitä et kaikki on hyvin ja silleen. c: 

10 – mun ihana tietokonetuoli. ja muumipyyhe. mut toi tuoli on niin mukava et onhan se mulle tärkeä. c:



okei, tässä kai oli kaikki. pitäkää hauska keskiviikko-ilta ja nähdään taas huomenna - tai ehkä jo tänään taas. c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti