sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

kaikki kuolee aikanaan

joo, tänään oli tarkotus mennä kamppiin, mut sekin vähän jäi. :D no okei, käytiin me mutsin kans steissillä kaupassa ja hesessä. mut se jäiki siihen. ja suunniteltiin mun veljelle synttärilahjaa ja sillee c: ja se olis sit 28pv palkka! tulee ainakin ostettuu Crazy Factoryltä about 50 eestä tavaraa, uudet piilarit (ihan kirkkaansiniset c:) ja vähän kaikkee muutakin. varmaa parit kengät, mulla on vaan yhet jotka mahtuu mulle + korkkarit. :D ja yhet on rikki. kantapäästä ihan revenny. 

mut joo. nyt mua väsyttää ihan kauheesti, ja muutenkin mul on ihan outo olo o: söin äskön jotain hedelmäcoctailia ja kuuntelin musaa niin mul tuli oksennusrefleksi siit _musiikista_. jotkut sanoo et joku biisi on oksettavan huono, mut ei musta Sleeping With Sirensin If I'm James Dean, you're Audrey Hepburn oo huono ;_;

ja nyt mun pitäis oikeesti keksii jotain postattavaa. kommentoikaa tohon alas numero, minkälaisen postauksen haluutte nähdä!

1. miten viikko meni Outokummussa muwun kanssa. c:
2. huonepostaus + 10 tärkeintä tavaraa huoneessani.
3. repun sisältö + selitykset miksi ko. tavara on siellä.
4. 50 faktaa minusta!
5. ystäväpostaus (-:

sori, tästä tuli lyhyt :c pitäkää hauska sunnuntai (taas ;__;) ja nähdään huomenna tai ehkä jopa tänään vielä! 


1 kommentti:

  1. Liityin lukijaks, hyvä blogi vaikka vielä vähän onkin tekstiä :D Toi nelonen ois hyvä tällee alkuu mun mielestä? :)

    VastaaPoista