lauantai 22. kesäkuuta 2013

nine, ten, never sleep again.

ruudun takana istuu viisitoista vuotias tyttö, joka rakastaa lävistyksiä, tatuointeja sekä musiikkia. hän sai nimekseen 26.5 jenny. tämä nuorinainen helsingistä vihaa teeskentelijöitä, teennäisiä ihmisiä sekä seläntakana pahaa puhuvia ihmisiä. hänelle maailma on karmea paikka liikojen pahojen ihmisten takia, sekä kaiken muunkin takana - mutta eikö se niin ole että kaikkeen tottuu? 

okei, ehkä rupeen kirjoittamaan normaalisti. tosin se ei ehkä ole mahdollista, samalla kun katsoo Date Movieta. okei, en ees tiiä miks katon tätä. se vaan on jotenkin mahtava. 
mua väsyttää. mutsi osti mulle lonkeroo mut en oo koskenut siihen. okei, kannoin sen mun huoneeseen, ja tossa pöydällähän se on siitä lähtien ollut. ja cocispullo samoin, en oo avannu sitä ollenkaan. ja sipsipussi on lattialla, ja oon syönyt niitä vaan pari. mulla ei vaan jotenkin oo nälkä, mulla on kamala ikävä mun tyttöystävää. 

en keksi mitään kirjoitettavaa. antakaa mulle ideoita.
ja mainostan teidän blogeja täällä jos haluatte, jos te mainostatte mun. samoin youtubessa käy, jos mainostat mun youtubea jossain niin mainostan myös sinun.
okei, ehkä tästä meen. kommentoikaa joku idea mitä kirjotan tänne seuraavaksi. vois tehdä huonepostauksen ja meikkipostauksen yms. tosin siihen tarvisin kunnon kameran, tai sit kuvaan vaan läppärillä.

okei, nyt oikeesti pitäis mennä jo tekeen jotain muuta. mun aivot alkaa käydä ylikierroksilla kun en keksi mitään kirjotettavaa.
pitäkää hauska sunnuntai, jos sunnuntai nyt voikaan olla hauska. 


2 kommenttia: